L’Adrià Uriol és un alumne brillant del FEP Tecla Sala, i ho ha tornat a demostrar a la  XXXV edició de la Olimpíada Internacional de Biologia que s’acaba tot just de clausurar al Kazakhstan. S’ha endut una de les medalles de bronze després de competir amb més de 300 estudiants. L’Adrià també ha estat un dels alumnes amb les millors notes de PAU de la província de Barcelona.

Les proves han consistit en 2 exàmens teòrics, de 50 preguntes cadascun, i de 4 exàmens pràctics de les àrees de Biologia molecular, Bioquímica, Bioinformàtica i Anatomia i Fisiologia animal.

L’equip espanyol s’ha emportat 3 medalles de bronze en total. Els representants van arribar després de la classificació en els primers llocs a la Olimpíada Espanyola celebrada al mes d’abril a València.

Entre les millors notes de la selectivitat

L’Adrià Uriol ha estudiat batxillerat científic al centre Tecla Sala i va obtenir un 9,80 en la fase general una qualificació que se situa entre les deu millors segones notes de la província de Barcelona.