Ple extraordinari juny 2019 - Aprovació de l'organització municipal Reproduir video

21-06-2019 Ple extraordinari juny 2019 - Aprovació de l'organització municipal

 

 

Destaquem Tots els vídeos

  • Video: 21-06-2019

    21-06-2019

    Ple extraordinari juny 2019 - Aprovació de l'organització municipal

  • Video: 15-06-2019

    15-06-2019

    Ple extraordinari de presa de possessió del nou Ajuntament (2019-2023)

  • Video: 29-05-2019

    29-05-2019

    Resum Ple municipal - Maig 2019

  • Video: 28-05-2019

    28-05-2019

    Ple municipal - Maig 2019

  • Video: 26-05-2019

    26-05-2019

    Programa especial Eleccions Municipals 2019 (1)

  • Video: 26-05-2019

    26-05-2019

    Programa especial Eleccions Municipals 2019 (2)

El CE Voleibol L'H buscarà la permanència a la 1ª Catalana masculina

L'equip d'Andrés Patiño ha assolit l'ascens aquesta última temporada

Arrenca el Sònar 2019

A L'H es celebra l'edició de nit

Cal Masover Nou, de masia a Escola de Natura

Un treball de final de grau proposa donar-li un nou ús

El sector hoteler de L'H espera un bon estiu

Es preveu un nivell d'ocupació per sobre del 80%

L'Escola Oficial d'Idiomes oferirà cursos del nivell més alt d'anglès

És un dels sis centres que els ofereix a Catalunya

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia politica 17. 06. 2019

Es presenta el nou cartipàs municipal per al mandat 2019-2023

Dividit en vuit àrees de gestió

L’alcaldessa, Núria Marín, ha presentat la nova organització d’àrees de l’Ajuntament de L’Hospitalet per al mandat 2019-2023. Marín ha estat acompanyada pels membres del nou Govern municipal. La gestió del consistori queda dividida en vuit àrees i vuit tinències d’alcaldia. Els principals canvis són a les àrees de seguretat i d'urbanisme.

Segons l’alcaldessa Núria Marín, aquesta nova estructura vol posar èmfasi en aquells principis que marcaran i prioritzaran l’acció de govern els pròxims quatre anys i que són: continuar amb la transformació urbana de la ciutat, fomentar els sectors estratègics de desenvolupament econòmic per continuar sent el segon motor econòmic del país, i l’atenció a les persones i la garantia dels drets de ciutadania.

L’alcaldessa ha posat el focus de l’acció de govern en l’execució de projectes estratègics com “el soterrament de les vies del tren i de l’avinguda de la Granvia , així com  la reforma de Can Rigal i la creació d’una nova plaça Europa al nord de la ciutat, i la instal·lació d’ascensors als edificis de Bellvitge”.

Tot i això, Marín ha assegurat que "no hi ha polítiques grans i petites, totes són importants i per això hi ha regidors dedicats de ple als districtes"

Distribució del nou cartipas 

L'Àrea alcaldia i de presidència, anirà a càrrec de l’alcaldessa Núria Marín.

L’Àrea de Planificació, projectes estratègics i hisenda anirà a càrrec del primer tinent d’alcaldia, Francesc Josep Belver. Es manté l’Àrea de Planificació i Projectes Estratègics, que inclou l’Agència de Desenvolupament Urbà i la promoció dels nous sectors econòmics. També assumeix les funcions de planificació control i fiscalització econòmica i pressupostària. Entre les seves responsabilitats, hi ha els pressupostos, la gestió tributària i contractació i la presidència de la Societat Municipal La Farga.

L’Àrea d’espai Públic, Habitatge, Urbanisme i Sostenibilitat l'encapçalarà Cristian Alcázar, el segon tinent d’alcaldia. S'ocupa de l’àrea de manteniment i neteja de carrers, places i espai públic i de la conservació renovació i millora de les zones verdes. En depèn l’Oficina Municipal de l’habitatge i les polítiques i els programes en relació amb els aspectes mediambientals. A més de tramitar i gestionar les llicències urbanístiques. La regidoria adjunta és per a Maite Revilla.

L’Àrea de convivència i Seguretat estarà càrrec de José Castro, el tercer tinent d’alcaldia, que també inclou la responsabilitat de Convivència i civisme.

L’Àrea d’ocupació, empresa, turisme i economia social, és per a Rocío Ramírez, la quarta tinenta d’alcaldia, que executa les polítiques per al desenvolupament econòmic de la ciutat i el foment de l’ocupació i del turisme.

A l’Àrea d’equitat, drets socials i recursos humans repeteix Jesús Husillos, el cinquè tinent d’alcaldia , que assumeix les funcions de coordinació de les polítiques municipals que tenen a les persones i les seves necessitats com a objectiu. La regidoria adjunta d’Igualtat és per a Laura García.

L’Àrea d’educació, esports i Joventut l’encapçala el sisè tinent d’alcaldia, Jaume Graells, on s’integraran les polítiques transversals per a garantir la igualtat d’oportunitats i cohesió social. La regidoria adjunta d’Esports és per a Cristóbal Plaza i l’adjunta a Joventut per a Laura García.

A l’Àrea d’Innovació i cultura repeteix el setè tinent d’alcaldia, David Quirós amb la regidoria de govern de cultura popular per a  M. Àngeles Sariñena, que continua com a vuitena tinenta d’alcaldia de l’àrea de participació i relacions ciutadanes, que inclou les polítiques de foment de la participació, la gestió dels mercats municipals, defensa dels consumidors i les polítiques de cooperació, solidaritat i envelliment actiu.

Pel que fa als districtes, Maite Revilla serà la regidora del Districte I (el Centre, Sant Josep i Sanfeliu); Olga Gómez, al Districte II (Collblanc Torrassa); David Quirós, repeteix com a regidor del Districte III (de Santa Eulàlia i Granvia Sud); el Dictricte IV i V (Les Planes, Florida, Pubilla Cases) tindrà com a regidora Maria Dolores Ramos; i finalment, Cristóbal Plaza serà el regidor del Districte VI, (Bellvitge i Gornal).

També pots veure la distribució de càrrecs entre els regidors en aquest gràfic.