Veïns -  Reproduir video

18-02-2020 Veïns - "No Somos Invisibles" i la Societat Ocellaire de Bellvitge

I els Centres Oberts Annapurna, Tres Tresors i l'Espai Jove Sidecar

Destaquem Tots els vídeos

  • Video: 19-02-2020

    19-02-2020

    Aula L'H 19 de febrer - Dones i ciència. Amb Ariadna Gutiérrez i Elena Redondo

  • Video: 19-02-2020

    19-02-2020

    En Primera Persona - L'esclerosi múltiple. Esport i igualtat per a les persones afectades

  • Video: 19-02-2020

    19-02-2020

    Clip Aula L'H 19 de febrer - Dones de ciència. Jane Goodall

  • Video: 19-02-2020

    19-02-2020

    Clip Aula L'H 19 de febrer - A fons. Jornades STEMaLH

  • Video: 18-02-2020

    18-02-2020

    Veïns - "No Somos Invisibles" i la Societat Ocellaire de Bellvitge

    I els Centres Oberts Annapurna, Tres Tresors i l'Espai Jove Sidecar

  • Video: 14-02-2020

    14-02-2020

    Batecs 14 Feb. - QUICO SABATÉ (les seves passes a L'H)

    Anarquista i enemic número 1 del règim

  • Video: 12-02-2020

    12-02-2020

    Aula L'H 12 de febrer - El programa Cicerone

  • Video: 12-02-2020

    12-02-2020

    Clip Aula L'H 12 febrer - A fons. ApS d'auxiliars d'anglès a l'Institut Bellvitge

  • Video: 12-02-2020

    12-02-2020

    Clip Aula L'H 12 febrer - L'H Escoles Sostenibles. Residu Zero a l'Institut Jaume Botey

L'H incrementa un 8% la recollida selectiva de residus

Es reforça el servei de recollida als contenidors de paper i d'envasos

El cooperativisme aplicat als mitjans de comunicació

El cicle cultural COOP acull una jornada per analitzar experiències

Una exposició analitza la imatge monumental de Franco

La Tecla Sala proposa un recorregut per la història a partir de les estàtues eqüestres del dictador

Movi és el nou nom del servei de bicicletes Mobike que opera a L'H

Arran de la compra per part d'Idri BK de part del negoci a Espanya de l'empresa xinesa

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia entitats 06. 11. 2019

"Cartografia de coneixements" fa una investigació etnogràfica amb la comunitat dominicana

A través del CEAi i el Projecte d'Intervenció Comunitària Intercultural (ICI)

El projecte "Cartografia de coneixements", impulsat pel Centre d'Estudis Africans i Interculturals (CEAi) i l'ICI, vol realitzar una investigació etnogràfica amb la comunitat dominicana per tal que el món educatiu es pugui adaptar a les diversitats actuals. Un dels objectius és promoure la participació dels dominicans de la ciutat i prevenir l'exclusió i la discriminació.

El projecte "Cartografia de coneixements" vol que sigui possible una col•laboració entre entitats i persones amb bagatges complementaris per promoure una educació inclusiva i caminar cap a l'educació intercultural.

Aquest programa se centra ara en la comunitat dominicana de Collblanc la Torrassa i té com a objectius principals promoure la participació dels dominicans en la construcció de relacions interculturals, prevenir l'exclusió en l'àmbit educatiu i transmetre el coneixement generat als professionals que s'hi dediquen.

El projecte assumeix com a eixos transversals de la investigació la perspectiva intercultural, la interseccional i la intervenció comunitària per donar resposta a les necessitats detectades en el territori.

L'estudi ha detectat que calen mesures d'equitat i igualtat i una interacció positiva amb la presència de figures, com ara els mediadors o agents comunitaris, representatives de la comunitat dominicana i augmentar el sentiment de pertinença. Toca superar el racisme, el classisme i el patriarcat per evitar les desigualtats estructurals

A hores d'ara, 4.200 persones dominicanes resideixen a la ciutat i 1.424 a Collblanc la Torrassa, sent la segona comunitat estrangera més nombrosa. S'ha detectat que la precarietat econòmica és generalitzada, el paper de la dona és el de major autoritat en la criança i educació dels fills i els progenitors no són referents culturals i educatius per als seus fills.