Ple extraordinari de presa de possessió del nou Ajuntament (2019-2023) Reproduir video

15-06-2019 Ple extraordinari de presa de possessió del nou Ajuntament (2019-2023)

 

Destaquem Tots els vídeos

  • Video: 15-06-2019

    15-06-2019

    Ple extraordinari de presa de possessió del nou Ajuntament (2019-2023)

  • Video: 15-06-2019

    15-06-2019

    Resum de L'Informatiu del 11 al 14 de juny

  • Video: 14-06-2019

    14-06-2019

    Batecs 14 Juny: "Estudis i xarxes socials" amb el Guillem Viladoms

    Té més de 250.000 seguidors al Tik Tok

  • Video: 14-06-2019

    14-06-2019

    L'Informatiu 14-06-2019

  • Video: 13-06-2019

    13-06-2019

    L'Informatiu 13-06-2019

  • Video: 12-06-2019

    12-06-2019

    Aula L'H 12 de juny - El Consell del Nois i Noies 2018-2019

  • Video: 12-06-2019

    12-06-2019

    L'Informatiu 12-06-2019

  • Video: 11-06-2019

    11-06-2019

    L'Informatiu 11-06-2019

  • Video: 08-07-2019

    08-07-2019

    Resum de L'Informatiu del 03 al 07 juny

Els nous membres de l'equip de govern municipal

Quinc càrrec desenvoluparan els regidors?

La Festa de la Diversitat celebra 25 anys

A la festa han participat més de 70 entitats

L'esplai Xixell tanca el curs amb una gran festa

Uns 600 infants i joves han participat en els projectes i serveis de l'entitat

  • Campanya informativa sobre bones pràctiques comercials a Sta. Eulàlia

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia ciutat 15. 04. 2019

Campanya informativa sobre bones pràctiques comercials a Sta. Eulàlia

Es durà a terme al llarg d'aquesta quinzena d'abril

L’objectiu de la campanya informativa, impulsada per l’Ajuntament i la Diputació de Barcelona, és millorar la informació entre els comerços de la ciutat sobre els drets de les persones consumidores. Durant quinze dies, tècnics de comerç avaluaran i assessoran els establiments del barri.

L’Ajuntament, a través de la Regidoria de Comerç, posa en marxa una campanya informativa de bones pràctiques comercials al barri de Santa Eulàlia, que es durà a terme a partir d’aquesta segona quinzena del mes d’abril.

L’objectiu de la campanya és informar els comerciants sobre els aspectes més destacats quant a l’atenció a les persones consumidores: normativa de preus, fulls de reclamacions o cartells d’informació que han de tenir les botigues, entre d’altres qüestions.

Aquesta activitat és fruit de la col·laboració entre la Diputació de Barcelona i la Regidoria de Govern de Comerç i Drets dels Consumidors, en els àmbits de l’atenció a les persones consumidores, i de suport i assessorament al comerç.

Els tècnics que visitaran els comerços i establiments han estat designats per la Diputació de Barcelona i faran avaluació en cada cas, mitjançant una enquesta, del grau de compliment de la normativa. Els responsables dels establiments rebran els resultats i se’ls assessorarà en els dubtes que puguin sorgir o en tot allò que calgui millorar.

Aquesta actuació informativa ja s’ha realitzat en passades edicions en altres barris de la ciutat i, segons informa l’Ajuntament, la voluntat és fer-la arribar a totes les zones i eixos comercials de L’Hospitalet.