Destaquem Tots els vídeos

  • Video: 25 i 26-10-2014

    25 i 26-10-2014

    Pren-ne nota cap de setmana

    Agenda d'activitats

  • Video: 22-10-2014

    22-10-2014

    Som L'H

    Joan Torres

  • Video: 24-10-2014

    24-10-2014

    En 5 minuts

    5è aniversari de la Fundació Arranz Bravo

  • Es presenta la quarta edició del Mes del comerç
  • Es presenta la quarta edició del Mes del comerç
  • Es presenta la quarta edició del Mes del comerç
  • Es presenta la quarta edició del Mes del comerç
  • Es presenta la quarta edició del Mes del comerç
  • Es presenta la quarta edició del Mes del comerç

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia ciutat 09. 05. 2012

Es presenta la quarta edició del Mes del comerç

Oferirà activitats i botigues al carrer els pròxim quatre caps de setmana en diferents barris

La campanya Mes del Comerç torna aquest mes de maig a L’Hospitalet amb la intenció de continuar potenciant el comerç de barri i de proximitat, una iniciativa de l’Ajuntament i les diferents associacions de comerciants.

Els primers barris en obrir la campanya seran els del Centre i Sant Josep. Així, aquest dissabte dia 12, la plaça de l’Ajuntament i els carrers dels voltants del mercat de municipal estaran plens de botigues, jocs i animació infantil, tallers diversos, mostres d’oficis, desfilades de moda moltes actuacions promogudes per les entitats del barri.

En la presentació, aquest matí, de la quarta edició del Mes del Comerç, l’alcaldessa, Núria Marín, ha visitat visitat alguns dels comerços associats a la campanya, com la botiga Alimentació Folguera, del barri de Collblanc. Núria Marín ha dit que “apostem per consolidar un comerç de proximitat, sòlid, de qualitat i professionalitzat”.

L’alcaldessa Núria Marín ha recordat que el sector comercial és un dels motors econòmics de L’Hospitalet, ja que ocupa una gran part dels llocs de treball. Al mateix temps ha afirmat que el comerç de barri desenvolupa una tasca social amb la gent gran de gran valor, i per aquest motiu el govern local continuarà donant-li suport.

Els botiguers de la ciutat han fet una crida a participar i gaudir, durant els propers dissabtes, de jornades lúdiques plenes d’activitats i amb la possibilitat de comprovar la qualitat dels productes que ofereixen, sense oblidar el tracte personal que sempre es pot trobar al petit comerç.

El president de l’Associació de Comerciants de Collblanc-la Torrassa, Pepe Reina, ha destacat el munt d’activitats que s’oferiran i també el fet que la carretera de Collblanc estigui tallada al trànsit d’una bona part del dissabte dia 19 de maig per omplir-la amb les botigues al carrer.

Un dels comerciants de Collblanc, Xavier Folguera, de la botiga Alimentació Folguera, considera que la iniciativa del Mes del Comerç és molt positiva, ja que permet augmentar les vendes i també donar-se a conèixer als veïns del barri.

De la seva banda, el president del Grup de Botiguers del Centre-Sant Josep, Miquel González, ha fet un balanç força positiu de les darreres edicions del Mes del Comerç, sobretot per la gran afluència de gent. Paral•lelament ha fet un anàlisi del moment que viu el sector. En aquest sentit, ha dit que la crisi econòmica es continua notant en les vendes i que no acaben de remuntar.

Les jornades festives del “Mes del Comerç” tindran lloc aquest dissabte a la plaça de l’Ajuntament, el proper 19 de maig a Collblanc i la Torrassa; el dia 26 de maig al barri de la Florida; i per últim el 2 de juny a Santa Eulàlia.

En el conjunt de la campanya participaran més de 400 establiments.

El lema de la campanya

L’eslògan d’enguany és “Perquè ens importa el nostre comerç, et donem la llauna”. La imatge de la campanya és una llauna de conserva.

“Amb aquest lema, ha dit l’alcaldessa, es posa èmfasi en el comerç de proximitat, es promou la qualitat i la diversitat dels comerços de barri i s’engresca la ciutadania perquè compri a la seva ciutat”.

Aquest eslògan segueix la mateixa fórmula que el lema de la darrera acció de dinamització dels mercats municipals “Perquè m’importa un pebrot, compro al mercat”. En ambdós casos —en l’acció de mercats i de comerç— es converteixen dites pejoratives en missatges positius i això també contribueix a consolidar el lligam entre comerços de barri i mercats municipals sota la coberta del comerç tradicional i de proximitat.

Imprimir